NOG ÄR NOG!

Kan någon svara på vad jag håller på med. Kan inte göra annat än att suga efter allt jag ser och vill ha. I need to stop! London om 2 dagar och varför inte hålla sig! Dock så känns de som om jag tänker klicka hem denna jacka från nowhere så den inte är slut när jag kommer hem. Kan ju alltid skicka tillbaka!
Annars har jag äntligen avklarat min andra tenta. Får dock vänta tills 21 november med att få resultatet. Rätt skönt ändå, nu har jag hel två veckor på mig innan jag behöver tänka skola. Eller var det en? Hahaha


Kommentarer
Postat av: Blomman

snyyyygg!! Vet du? Nu ska jag beratta en sak. Jag sitter i skolan, utkladd till edward cullen och vi ar typ fyra personer som ar utkladda! Hahahahaah alla andra ar javla bitterfior och ar vanliga! Kul eller pinsamt? det ar fragan hahah, men jag rockar skolan som eddyponken

2011-10-31 @ 14:26:17
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0